Julkaos!

Hade ingen ork att blogga igår då vi kom hem på kvällen.
Men gårdagen bestod att vi träffade Melika inne på Södermalm vid skanstull, Ringen. Satte oss på ett ställe och käkade direkt, eftersom vi båda var svinhungriga. Medans vi satt och åt så började vi uppdatera varandra med allt nytt som hade hänt med både possitivt och neggativa saker. Det är så härligt att bara kunna sitta och snacka ut sig för en gång skull.

Vid 18- tiden så hade min syster, Malin julavslutning här i Kungsängen i Skogakyrkan. Det var uppvisningar av både sång och dans som vi satt och underhålldes med.
Då uppvisningen var slut så avslutades det med fika bröd och en del gott, men jag kände inte för att fika så jag köpte mig bara en julmust och gick sedan hemåt med tanke på att klockan redan hade hunnit bli strax innan 19:30.

Idag har vi tillbringat våran dag i Jakan tillsammans med moster Malin, Linda & Elvira samt Malin & Emma. Shit vad det är folk ute nu. Man kommer ju knappt fram med vagnen i affärerna och för att inte tala om köerna, ursh! Tur att jag redan köpt klart alla julklappat tidigt i år.
Tack igen tjejer för en trevlig dag tillsammans med er! ♥

Nu ikväll har jag passat på och baka lite mer julgodis (fyllde på det lagret jag redan hade eftersom lite redan ätits upp) och imorgon blir det tre olika sorter till. Men det blir stunderna då Melvin ligger och sover så jag får lugn och ro med bakningen.
Fast nu är klockan mycket och jag ska krypa ner i sängen och sova för idag. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback