Snabbare än vanligt

Melvin somnade på direkten efter att han hade fått kvällsgröten vid 19- tiden. Jag la ner honom i sin säng och bäddade ner honom och pussade honom gonatt och gick ut. I vanliga fall brukar jag höra ljud ifrån rummet direkt efter att jag går ut, men inte idag. Jag gick in ett par minuter senare och kollar till honom och han SOV! Snacka om att lillskiten var trött. Han somnade liksom direkt då jag bäddade ner honom, vilket sällan händer. Min stackars lilla sjukling.
Jag hoppas han blir frisk snart så att han och jag kan gå ut på promenader och leka ute i snön tillsammans. Vågar faktiskt inte gå ut förens han blivigt helt frisk. För igår och de resterande dagarna som han varit snorig och haft hosta har han inte haft feber och igår smällde det till då vi var ute på lite snabba ärenden. Så vi får ha ett par hemma mys och bus dagar tills Melvin till frisknat och det gör jag mer än gärna.

Jag ska stax ta och krypa ner i sängen. Är super trött, men Sex and the City går just nu på TV4 så det går lite segt att komma i säng. Men så den är slut blir det sängen direkt.

Gonatt gott folk! ♥




Kommentarer
Postat av: Angiie

Hihi... snygg bild :)

2010-12-12 @ 22:18:21
URL: http://angiies.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback