Två födelsedagar

Melvin leker just nu med moster här och man hör på lillplutten att han börjar bli trött. Det är lek med både gnäll och skratt. Så jag ska be Malin lägga honom i hans säng så att han kan sova lite och bli pigg igen.

Idag är det fullt upp. Först och främst ska jag åka iväg bort till Bro och hälsa på min föredetta sambo och kolla på hennes utställning som hon kommer att ha. Men det blir dock bara att vi stannar en timma max, för sedan måste vi åka till Willy´s och inhandla de sista jag inte fick med mig igår ifrån Lidl. Det är inte så mycket som ska inhandlas där men endå, skönt att få det gjort så man bara kan inhandla småsaker sen då något tar slut.

Därefter blir det att åka hem direkt och ta sig en dusch och fixa sig inför kvällen. För ikväll blir det att fira både Linda & Andreas som fyller år. Andreas fyller idag och Linda imorgon, snacka om att dom inte glömmer varandras födelsedagar. Men men, i alla fall så blir det att äta middag där och sedan blir det eventuellt utgång. Egentligen känner jag inte alls för utgång, men bara för att Linda fyller 20år så får jag offra mig en tag endå.

Nej nog om det. Nu sover Melvin och jag och Malin ska precis ta och äta frukost. Ciao!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback