Tiden går föör snabbt!

Idag har det varit en stressig dag men endå inte. Jag förstår egentligen inte hur den kunde bli stressig när jag bara hade ETT ärende till BVC?

Joo, morgonen började med att jag fick ett sms av Linda som frågade om jag ville ta en promenad med henne och självklart ville jag det. Jag tackar inte nej till promenader. Måste liksom bara ta tag i det direkt och inte tänka så mycket, för tänker jag på det så blir det aldrig av. Jag tar det sen, senare, senare och sen blir det aldrig av.. Så vi tog oss en promenad på drygt en timme och fyfan va varma och svettiga vi blev. Härligt härligt!!

Därefter blev det att ta bussen hem till mamma och hälsa på henne en stund innan vi skulle iväg till BVC. Trotts att vi var där i kanske 3 timmar så kändes det som 1 timme om inte mindre. Men i alla fall så plockade hon på mig massor med julpynt och annat fint som jag kan ha till lägenheten våran som liksom bara har legat i massa kartonger hos dom för att det inte finns någon plats för att ställa/ hänga upp det. Så jag har lyckats få upp lite grann här hemma men vill inte hamra i väggen nu för då kommer Melvin att vakna och grannarna kommer att klaga. Så det blir att fortsätta imorgon.

I alla fall på BVC så gick det väldigt bra. Melvin växer som han ska. Han håller sin kurva alldeles utmärkt. Possitivt att höra. Trotts att lillen är sjuk så går han upp i vikt och inte ner. Han väger nu 11.040 g och är 75.1 cm lång. Det går framåt!
Nästa besök vi fick är 1års kontrollen! Kan ni tänka er ETT ÅR.. Shit vart har tiden försvunnit? Det var inte länge sen han föddes på Danderyd och snart (om två månader) blir han 1 år.. Herregud! Min lilla plutt blir en stor kille.. ♥

Ikväll har jag även passat på att laga lite mer mat till Melvin och idag fick det bli lax med potatismos, dill och lite spenat. Mums! Nästan att jag själv åt upp det. Det blev inte riktigt 4 burkar som jag hade hoppats på, men det blev i alla fall 3½ så den ½ burken kommer jag att ge honom imorgon och förhoppningsvis kommer han att tycka om det. Om inte så kommer jag själv att äta upp det.. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback