Städtokig?

Jag fick sova ut inatt! Fyfan va härligt..
Det blev ingen tidig kväll för att jag fastnade tyvärr vid datorn av olika anledningar, så jag kom i säng vid 01. Men endå fick jag sova enda till 09! Så länge har jag inte fått sova på läänge. Det har gjort att jag är pigg idag och har en del energi.
Egentligen vill jag bara ut och gå i timmar, men som sagt så är Melvin sjuk så det får bli en del sysslor här hemma. Funderade på att dammsuga igen, men det är nog lite onödingt med tanke på att jag dammsög i fredags. Har blivigt städ freak sen jag flyttade hemifrån. Dammsuger lägenheten varannan dag. Onödigt? Ja! Så jag ska hålla mig tills imorgon i alla fall, haha.

Så vad blir planerna för idag?
Joo jag hade faktiskt tänkt att baka lite. Men jag vet inte vad ännu. Det är ju jul snart och jag funderade på något julgodis. De enda neggativa är att jag inte har grädde hemma så jag kan tyvärr inte göra knäck som jag hade velat. Ska se vad jag har hemma och utgå ifrån det och göra någonting.

Men nu ska jag faktisk ta och söka ett par jobb. Mina mamma dagar går ju ut om ett par månader så jag måste liksom vara förberedd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback