Sömnlös natt

Idag är jag verkligen trött. Fick inte så många timmars sömn utav Melvin inatt. Han vaknade vid 3- 4 och låg och gnällde/ skrek. Trodde först han bara drömde något, men det visade sig efter 30- 45 minuter så hade han ännu inte somnat om så jag gick in till honom och ser att han är vaken!! Så jag stoppade in nappen i munen på honom och gick sedan tillbaka till sängen. Men det hjälpte inte. Han låg fortfarande och gnällde och jag lät han hålla på. Jag tänkte att han somnar nog om snart igen. Trodde jag jaa. Han var fortfarande vaken och totalvägrade somna om.
Jag kollade på klockan och den hade redan hunnit bli 5 så jag beslutade mig för att ta honom ut till mig. För han brukar somna rätt så snabbt då han ligger brevid mig. Men nix inte det heller. Han ville verkligen inte sova! Tiden gick och tillslut vid strax innan 7 somnade han ÄNTLIGEN, men dock bara i 30 minuter. Sen ville han ha upp mig och leka. Så det var bara att kliva upp. Kändes som om huvudet släpades i golvet då jag klev upp. Ursch! Hoppas han sover bättre nu ikväll.

Trotts att jag inte fick sova någonting inatt så körde jag igång att storstäda lägenheten. Började med att plocka undan överallt och sedan åkte dammsugaren fram och sedan blev det att dammtorka överallt. Har ju dock inte inhandlat mig någon skurmopp & hink ännu så jag låg på golvet med en trasa och skurade golvet på det viset. Det tog sin tid, men det var det värt. Fyfan va skitigt det var på golvet..

Så nu sitter jag och tar det lugnt medans Melvin ligger och sover middag. Egentligen skulle jag också behöva sova lite, men gör jag det så förstör jag hela dagen. Så jag skippar det. Sitter framför datorn en stund och sedan ska jag faktiskt ta och göra hemma gjord mat till Melvin och frysa in. De kostar en hel del att köpa barnmats burkar varje månad. Men vi får se hur mycket mat det kommer bli ikväll.

Aja, nog om detta. Nu ska jag ta och kolla runt på internet innan min prins vaknar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback