Kärleken till dig

Han är så otroligt snäll, lugn och kärleksfull så att man spricker! Att ha just Melvin som sitt barn, sin son är verkligen en stor gåva från Gud. Jag visste inte att jag kunde bli välsignad med en sådan underbar gåva som just honom. Melvin är det största, bästa och mest värdefullaste jag har här i livet. Jag kan ärligt talat inte tänka mig ett liv utan honom vid min sida. Vad gjorde jag innan jag fick honom egentligen? INGENTING vettigt i alla fall. Livet var så meningslöst förutom mina underbara vänner och min familj.
Jag märker varje gång jag är ifrån min solstråle att livet är såå trisst utan honom. Inget vettigt blir gjort. Senast jag var utan honom låg jag konstant i sängen och orkade inte göra ett piss och längtade bara tills att min prins skulle komma hem!
Jag älskar Melvin mer än vad jag någonsin kommer att älska någon annan på denna jord! ♥



Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, du...! Då förstår du nu varför det inget blir gjort då jag är ensammen hemma nu antar jag ;)

Älskar er såååå mycket! Mina 2 änglar + 1 prins som jag fått i gåva att förvalta.

Kramar Mamma, mormor

2010-12-05 @ 22:50:32
Postat av: Emily

Jaa, men det var bara en dag som det blev så. Annars plockar jag och städar. :) Då lillplutten är hemma så blir det knappt något gjort, bara då han sover. Annars ska han ju ha all uppmärksamhet.

2010-12-06 @ 14:42:33
URL: http://legetylimee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback