Inte som jag tänkt mig

Dagens planer som jag hade tänkt att vi skulle göra blev inte riktigt av.
Planerna var i alla fall att vi först och främst skulle gå ner till Soc kontoret och klaga, men det gjorde jag först och främst när vi gick ut idag.
Sedan skulle vi även ha åkt och handlat, meen vi fastnade dock förlänge hemma hos min mamma. Så det blev liksom inte som jag hade tänkt. Så det får bli det första vi gör imorgon då vi ätit frukost så att jag har det gjort. Därefter ska jag åka förbi Linda och hämta min sprit jag lämnade kvar där då vi var ute förra helgen, med tanke på att den kommer behövas imorgon. Varför imorgon? Joo, det är ju NYÅR för er som kanske glömt det!
Och det ska firas in tillsammans med Sandra inne i stan. Det ska bli as kul faktiskt, ser faktiskt fram emot det. MEN som sagt så har jag inga pengar och är fattigare än vanligt så vi får se hur det blir med utgången.
Visst så kommer vi in gratis och kommer förhinka här hemma hos mig imorgon på eftermiddagen- kvällen tills att vi fortsätter in emot stan, men endå. Vi får se hur det blir med den saken.

Melvin ska (om jag går ut) vara med sin mormor och mysa tillsammans med henne. Jag är evigt tacksam att jag har henne och Malin som ställer upp som barnvakt då och då. Inte bara för att jag ska kunna gå ut och festa, utan för att jag ska få egentid tillsammans med mina vänner. Med tanke på att jag är ensamstående så blir det ganska påfrestande att inte få avlastning som man vanligtvis får om man är två förälder.
Så vi blir två singelmammor ute på stan imorgon som kommer försöka flörta lite (läs: mycket!) och vem vet, kanske våra prinsar står där ute i vimmlet?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback