Fullt hus redan!

Lägenheten är i stort sätt färdig fixad. Det enda som behövs fixas är små saker som behövs inhandlas samt en- två hyllor av något slag så att jag får upp de resterande någon stanns. Men annars är allt klart! Och det är verkligen skönt. Eller jag måste ju ha en säng också, men det får bli när det blir. Sover än så länge bra på min bäddsoffa utan i v- rummet. Det känns lite tomt inne i vårat sovrum nu eftersom bara Melvins säng står där än så länge. Haha, men det blir nog bra snart.. Ingen stress för då blir det bara kaos.

Internet har jag lyckats fixa som ni nu märker och det är verkligen skönt, med tanke på att jag inte haft tillgång till internet mer än på min mobil på över ett halvår om inte mer. Sedan har jag även fixat tv- boxen så nu har jag lite mer kanaler att titta på än 1, 2, 4, 6, kunskaps- & barnkanalen. Fast de sjuka är att jag har ju program som jag följer på de kanalerna och har inte hängt med på de andra serierna på 3 & 5. Det blir att sitta spikad framför datorn och glo på alla avsnitt så man sedan man fortsätta kolla på de på tvn.

Idag har vi i alla fall haft besök av både Sandra & Ticke, Linda & Elvira, Mikaela & Liam samt moster Malin. Det är redan fullt hus här hos oss och vi har inte ens bott här i en vecka. Och det är så det ska vara, mitt hem är öppet för mina nära och kära!
Linda och Mikaela var bara här en snabbis och kollade på lägenheten och hur det ser ut för dom var endå i närheten. Så det blev inget lekande för barnens del. Däremot har Melvin lekt i stort sett hela dagen med Ticke. Det är verkligen roligt att dom två kommer så bra överrens, det blir bara possitivt för mig och Sandra att ses mer!

Jag har tänkt att lägga in bilder på lägenheten, men jag väntar ett tag tills att ALLT är klart. Nu är det ju bara klart med våra prylar vi hade i hundra tals påsar/ kartonger. Det måste ju som sagt tillhandlas en del saker för att lghten ska bli hundra klar. Så jaa, ni får hålla er lite till tills att jag är klar med allt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback