Dan före doppardagen

Dagen före doppardagen är det fortfarande och klockan är ganska mycket och jag ska snart krypa ner i sängen.

Jag har lyckats med att tvätta, städa och handla lite idag och det känns skönt! Imorgon blir det att griljera julskinkan eftersom jag aldrig hann med det idag tyvärr. Får göra det imorgon förmiddag helt enkelt innan familjen kommer hit vid 13- tiden och börjar julfirandet.

Ser verkligen fram emot morgon dagen, dels för att det är min första julafton som mamma! Härligt verkligen och det ska bli så mysigt. Sedan är det på grund av allt bakande och fixande som jag hållt på med att se familjen reaktioner då dom smakar på allt gott.

Men men, nog om det. Nu blir det sängen så att jag kan vakna upp och vara utvilad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback