Dagens fynd

Jag hittade en massor på rean idag till lägenheten, men jag fick dock inte med allt hem idag så det blir att åka tillbaka dit imorgon och hämta de resterande med bil och släpvagn. Så det ska bli spännande när allt kommer hem imorgon!
Det jag köpte var i alla fall gardiner till alla fönster, gardinstänger (en förmycket som blir att lämna tillbaka imorgon) och allt som tillhör dit, påslakan & kuddöverdrag, TV-bänk & soffbord (samma serie som köksbordet) och tillsist en SÄNG! Så jag ser faktiskt fram emot att åka och hämta det. Massor att fixa med imorgon.

Nu är det inte mycket som saknas till lägenheten. Mattor, växter och någon prynad här och där och sedan komplitera köksservicen. Så snart kommer det upp bilder på våran lya kan jag lova er!

Men nu blir det att kolla klart på Hollywood Fruar och sedan blir det sängen för min del. Är helt slut efter dagens handlande. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback