Äntligen Julafton!

Allt är så gott som klart här hemma. Julskinkan griljerad, allt är undan plockat och både jag och Melvin är klara för att fira julafton. Han har till och med fått öppna en julklapp redan nu imorse och det gillade han verkligen. Snörena och pappret revs av och innehållet var gladerligen ett lyckat köp. Han gillade sina nya bilar som han fick. Min lilla plutts första julafton ♥

Strax inkommer mormor och moster hit och då börjar julfirandet på riktigt eller hur jag ska uttala mig. Så det är väl lika bra att sätta igång att skala potatisen och sätta den på plattan så att den är så gott som klar då dom kommer.

Jag hoppas ni alla får en riktigt härlig och mysig julafton nu. ♥





Min tillfälliga tomtefamilj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback