Älskar att städa!

Igår var det en dag som jag tillbringade till tvättning & städning. Jag tycker faktiskt det är kul att städa och tvätta och förstår inte varför folk inte tycker om att göra det fint i sitt hem?! Jag håller typ på med städning i alla fall 5 dagar i veckan. Haha.. Men men..

Igår när jag skulle ner till kiosken och bara köpa cigg så somnade Melvin på vägen ner. Skit bra tänkte jag. Ville inte gå upp med honom då för att han skulle vakna direkt då. Så jag bestämde mig för att ta en promenad runt om här i området. Vi fick oss en promenad på en timme och det var härligt. Var helt svettig då vi kom hem igen, vilket jag tyckte om. Inte att vara svettig utan att känna att man rört på fläsket och får svettas bort det.

Vid 12- tiden kom mamma hit och hälsade på oss ett par timmar. Vilket var trevligt. Fikade, snackade och umgick.
Sedan blev det tid för att gå ner till tvättstugan och då rörde sig mor min hemåt. Jag passade även på att dammsuga då vi kom upp från tvättstugan igen. Det behövdes verkligen, damm och hår på golvet. Ursch! Men nu är det rent i alla fall. Kanske tar en snabb tur med sugaren idag med, men vi får se.

Senare in emot kvällen kom syster förbi och stannade för kvällen. Hon skulle låna pengar av mig för att kunna handla julklappar idag så jag håller tummarna på att jag får något fint utav henne nu bara för de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback