3e advent & 160 säng

Det blev ingen bakning för min del idag. Orkade helt enkelt inte så dagen har bara varit en lugn och härlig dag med massa mys. De är ju trotts allt söndag och 3:e advent. Så vid middagen så tände vi det tredje ljuset.

Förut idag så satt jag och snackade med min pappa genom msn och det blev ett par timmar då Melvin låg och sov och även så plutten var vaken. Men i alla fall så ska han hjälpa mig med att köpa en säng imorgon och det är verkligen skönt. Dels så slipper jag köpa en från blocket och fräschare med en ny helt enkelt. Så det blir att dra ut till IKEA i veckan och införskaffa mig en 160 säng. Gud så härligt! Äntligen efter 2 veckor så kan jag sova tillsammans med Melvin i vårat sovrum. Då kommer vardagsrummet bli ett vardagsrum och inte ett vardags- sovrum.

Just nu sitter jag i alla fall och kollar på Beck och passar på att slänga in ett inlägg medans det är nyheter. Efter filmen blir det sängen direkt för imorgon är det en del ärenden som står på listan. Ha en fortsatt trevlig kväll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback