En helkväll för henne

Sitter här nere och väntar på att både Melvin och pappa ska ta och vakna för att sedan eventuellt åka ner till stranden en stund. Jag tror inte vi kommer ner dit idag, med tanke på att pappa ska iväg till jobbet tidigare ikväll än vanligt, så det kommer bara bli vääldigt stressigt. Så det blir nog på torsdag vi åker dit ner och tillbringar hela dagen + eftermiddagen. Pappa har nämnligen tagit ledigt ifrån jobbet då för att umgås med oss, underbart!

Idag eller rättare sagt ikväll ska jag ut på stan igen och glo runt i butikerna för att både kolla och köpa presenter till min älskade syster som fyller 15 år strax efter att vi kommer hem. Så jag ska tillbringa hela kvällen åt att kolla presenter åt henne. Har redan köpt två stycken, men hon är värd mer! ♥ Har lite funderingar på vad jag ska handla henne så vi får se om jag hittar det jag vill ha.

Ska ta och kolla runt lite mer på datorn nu innan mina ägodelar vaknar, Ciao!


Från igår


Någon blev trött och deckade på stranden! :)


Kommentarer
Postat av: Therese

kan ju säga att bild nr ett på detta inlägg ska jag framkalla och rama in, så vacker unge! Ni är underbara båda två, ser fram emot att träffas snart. Jag har flyttat hem till Stockholm nu, hyr ett rum i Kista. Hoppas du kan skicka bilden till mig på mailen <3

2010-08-31 @ 23:18:52
URL: http://teml.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback